آیه قرآن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :19
بازدید دیروز :0
کل بازدید :95469
تعداد کل یاد داشت ها : 335
آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 4:28 ص

در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی، پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری شاخص‌های نماینده تراز انقلاب اسلامی را بر اساس بیانات رهبر انقلاب اسلامی منتشر می‌کند. حضرت آیت الله خامنه‌ای معتقدند: «مجلس شوراى اسلامى، هم براى مسائل داخلى کشور، هم براى اعتبار جهانى و بین‌المللى کشور، خیلى داراى اهمّیّت است و یکایک افراد نماینده دخیلند... انسان باید به شکل اطمینان‌بخشى به نتیجه برسد. 19/دی/1394»

شاخص های نماینده تراز انقلاب اسلامی در کلام امام و رهبری

ادامه مطلب...

      

بیست و هشتمین شماره هفته‌نامه خبری-تبیینی خط حزب‌الله با دو مطلب ویژه به استقبال شعار سال و مطالبه اصلی رهبر انقلاب از دولت برای حل مشکلات اقتصادی مردم رفته است.

سرمقاله این شماره خط درباره چهار هدف تحقق یافتنی اقتصاد مقاومتی با عنوان «این 4 هدف شعاری نیست» است و گزارش این هفته نیز ضمن برشمردن حمایت های رهبر انقلاب نسبت به دولت‌ها به تاکید پرتکرار ایشان نسبت به اقتصاد مقاومتی به عنوان تنها را تحقق مطالبات اقتصادی و معیشتی مردم پرداخته است.
عکس ویژه این شماره نیز به تصویری از عیادت رهبر انقلاب از والدین شهداء در بخش آی.سی.یوی بیمارستان خاتم‌الأنبیاء در انتهای فروردین ماه سال 1392 اختصاص داده شده است.
در صفحه سه نشریه نیز ماجرای تلخ تاریخی زنده‌سوزی هشتاد نفر از فرقه داوودی ها در آمریکا به جرم تحصن آورده شده و به این واسطه حقوق بشر به سبک آمریکایی از دیدگاه رهبر انقلاب بررسی شده است.
خط حزب الله بیست و هفتمین شماره خود را به روح پرفتوح شهدای مدافع حرم ارتش جمهوری اسلامی ایران که این روزها به خاک میهن بازگشته‌اند، تقدیم کرده است.

ادامه مطلب...

توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر روز سه شنبه 95/01/24در دیدار آقای «متئو رنتزی» نخست‌وزیر ایتالیا با اشاره به روابط خوب دو کشور در گذشته و استقبال از افزایش همکاری‌ها، مشکل و ضعف رفت‌وآمدهای اخیر هیأت‌های اروپایی به ایران را محسوس نبودن نتایج عملی مذاکرات خواندند و خاطرنشان کردند: نگاه ما در همکاری با ایتالیا و دولت شما، نگاهی متفاوت و مثبت است و امیدواریم این سفر نیز در جهت تقویت همین دیدگاه باشد.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رفتار ایتالیا را در دوران اِعمال تحریم‌های تحمیلی علیه ایران، منطقی‌تر از برخی کشورهای غربی برشمردند و گفتند: جمهوری اسلامی از پیشرفت روابط با ایتالیا در زمینه‌های مختلف به‌ویژه در بخش همکاری‌های اقتصادی استقبال می‌کند.
رهبر انقلاب، مسئله‌ی مهم در رفت‌وآمد و مذاکرات خارجی را عملیاتی و اجرایی شدن توافقات خواندند و خاطرنشان کردند: بعضی دولت‌ها و شرکت‌های اروپایی در رفت‌وآمد به ایران و مذاکره هستند اما محصول این مذاکرات تاکنون محسوس نبوده است!
توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

مشارکت رهبر انقلاب در کمک به تأمین مسکن محرومین

همزمان با ایام سالروز صدور فرمان امام خمینی رحمه‌الله مبنی بر افتتاح حساب 100 جهت کمک به مسکن محرومین و تشکیل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی مبلغ 200 میلیون ریال جهت واریز به حساب 100 امام متعلق به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی اهداء کردند.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی در سال 1368 در پیامی تأکید کرده بودند: لازم است حساب 100 که شرف انتساب به اسم مبارک حضرت امام قدس سره را داشته است و منشأ خیرات و برکات برای مردم فقیر و محروم بوده، همچنان باقی باشد و مردم مؤمن و با گذشت، بوسیله آن برای مسکن محرومین انفاق کنند.

توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

دیدار رئیس جمهوری قزاقستان با رهبر انقلاب

حضرت آیت الله خامنه ای رهبر معظم انقلاب اسلامی عصر امروز (دوشنبه) در دیدار آقای «نورسلطان نظربایف» رئیس‌جمهوری قزاقستان با اشاره به ضرورت افزایش همکاریهای دو کشور در زمینه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، بین المللی و مبارزه با تروریزم خاطرنشان کردند: برخی قدرتها به‌ویژه امریکا در ادعای مبارزه با تروریزم صادق و جدی نیستند اما کشورهای اسلامی می‌توانند با همکاریهای صادقانه، این تهدید را از جهان اسلام دور کنند.
حضرت آیت الله خامنه‌ای کمک امریکاییها به داعش در عراق را نمونه‌ای از برخوردهای غیرصادقانه ائتلافهای گوناگون مدعی مبارزه با تروریزم برشمردند و گفتند: آنها برای توجیه برخوردهای دوگانه خود، تروریزم را به دو نوع خوب و بد تقسیم می‌کنند.
رهبر انقلاب با اشاره به ملیت اروپایی عاملان حوادث تروریستی در اروپا و همچنین حضور پر رنگ افرادی از این کشورها در گروههای تروریستی در سوریه و عراق، افزودند: این واقعیتها نشان دهنده جدی نبودن غرب و به‌ویژه امریکاییها در مبارزه با تروریزم است.
ایشان دنیای امروز را دنیایی متلاطم توصیف کردند و افزودند: کشورهای اسلامی امروز از سویی با خطر گروههای تروریستی که به‌نام اسلام و در واقع علیه اسلام و مسلمانان فعالیت می‌کنند، مواجهند و از سوی دیگر برخی قدرتهای غربی تمایل ندارند که کشورهای مسلمان، متحد و در کنار یکدیگر باشند.
توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
   1   2   3   4   5      >