آیه قرآن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :56
بازدید دیروز :0
کل بازدید :95506
تعداد کل یاد داشت ها : 335
آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 10:19 ص

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی فرمودند: یک عده‌ای تعبیر آشتی ملی را می‌گویند، این‌ها به نظر من معنی ندارد، مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم با هم قهرند؟فتوتیتر/ واکنش رهبر معظم انقلاب به طراحان آشتی ملی

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در دیدار هزاران نفر از مردم آذربایجان شرقی فرمودند: یک عده‌ای تعبیر آشتی ملی را می‌گویند، این‌ها به نظر من معنی ندارد، مردم با هم متحدند؛ چرا می‌گویید آشتی؟ مگر مردم با هم قهرند؟

 رهبر انقلاب فرمودند:  بله، مردم با آن کسانی که روز عاشورا آمدند وسط خیابان و با قساوت و بی‌حیایی، جوان بسیجی را در خیابان لخت کردند و کتک زدند، قهرند و آشتی نمی‌کنند.


توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

هفتادمین شماره‌ی نشریه‌ی خط حزب‌الله با عنوان «مردم گله‌مندند» منتشر شد.

در سرمقاله‌ی این هفته‌ی خط حزب‌الله به هشدارهای رهبر انقلاب به مسئولان در دیدار با مردم آذربایجان شرقی درباره‌ی توجه جدی به گلایه‌مندی مردم از وضعیت کشور پرداخته شده است.
گزارش این هفته‌ی نشریه نیز به موضوع پیشنهاد آشتی ملی از سوی فتنه‌گران و نگاه رهبر انقلاب به این موضوع پرداخته است.
همچنین عکسی کمتر دیده شده از رهبر انقلاب در کنار شهید حجت‌الاسلام محلاتی در نشریه‌ی این هفته منتشر شده است.

هفتادمین شماره‌ی خط حزب‌الله به روح پرفتوح شهید شاطری تقدیم شده است.http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/35710/smpf.jpg

نسخه تابلو اعلانات | دریافت "خط حزب‌الله" نسخه‌ی مطالعه (A4) |  دریافت نسخه‌ی چاپ (A3)


توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به پنجاه و یکمین نشست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانشجویان در اروپا، با اشاره به اینکه «جوانی و دانشجویی» همچون پیشرانی پرقدرت انسان را در رسیدن به آرمانهای والا یاری می‌کند، تأکید کردند: از شما عزیزان انتظار می‌رود که بر محیط پیرامونی خود اثرگذاری کنید و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بیفزایید.

جوانی و دانشجوئی هر یک به تنهائی می?? تواند همچون پیشران پرقدرتی انسان را در رسیدن به آرمانهای والا یاری کند. شما بجز این دو، از مزیّت حضور در منظومه‌ی اثرگذار انجمن‌های اسلامی نیز برخوردارید. حجّت بر شما تمام است. انتظار از شما عزیزان کاری بیش از خودسازی علمی و دینی و اخلاقی است؛

 
به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر حفظ و نشر آثار مقام معظم رهبری،متن پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به شرح زیر است:
 
« بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
 
جوانان دانشجوی عزیز
 
جوانی و دانشجوئی هر یک به تنهائی می?? تواند همچون پیشران پرقدرتی انسان را در رسیدن به آرمانهای والا یاری کند. شما بجز این دو، از مزیّت حضور در منظومه‌ی اثرگذار انجمن‌های اسلامی نیز برخوردارید. حجّت بر شما تمام است. انتظار از شما عزیزان کاری بیش از خودسازی علمی و دینی و اخلاقی است؛ انتظار آن است که بر محیط پیرامونی خود اثر گذارید و بر رهروان راه خدا با گفتار و عمل خود بیفزائید. در نبرد نامتقارن جبهه‌ی کفر و استکبار با پرچم برافراشته‌ی اسلام ناب، این وظیفه‌ی همه‌ ما است. هرکدام باید چشمه‌ بابرکتی از معرفت درست اسلامی و صراط مستقیم الهی باشیم. سرزنده و پرامید و روشن باد دلهای پاک شما.
 
سیدعلی خامنه‌ای 1 بهمن»