آیه قرآن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :33
بازدید دیروز :0
کل بازدید :95483
تعداد کل یاد داشت ها : 335
آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 7:3 ص

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز (چهارشنبه) در دیدار دست‌‌اندرکاران انتخابات دهمین دوره‌ی مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره‌ی مجلس خبرگان با تشریح آداب و عناصر تضمین‌کننده‌ی «رقابت سالم در انتخابات»، ملت و جمهوری اسلامی ایران را برنده‌ی پرافتخار برگزاری یک «مسابقه‌ی ملی و قوی» در عرصه‌ی انتخابات خواندند و با بیان نکات مهمی درباره‌ی اجرای برجام خطاب به مسئولان افزودند: آمریکا، همان آمریکای قدیمی است، مراقب خدعه‌هایش در اجرای همین نتایج مذاکرات هسته‌ای باشید.

رهبر معظم انقلاب اسلامی، دو انتخابات پیش رو را بسیار مهم و بزرگ خواندند و با تأکید بر اینکه انتخابات، یک رقابت و مسابقه‌ی ملی است، گفتند: در این رقابت، در واقع برد و باختی برای ملت مفهومی ندارد زیرا در هر صورت، ملت ایران برنده‌ی واقعی و نهایی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: اگر ملت ایران خوب، قوی و مصمم وارد میدان انتخابات شود و صندوق‌های رأی را از رأی و عزم خود پر کند، جمهوری اسلامی ایران به خود خواهد بالید و افتخار خواهد کرد.
رهبر انقلاب اسلامی سپس به تبیین «الزامات رقابت سالم در انتخابات» پرداختند و گفتند: مهم‌ترین شرط یک رقابت سالم،شرکت همه‌ی واجدان شرایط رأی دادن و حتی آن کسانی است که نسبت به نظام مسئله دارند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای افزودند: ممکن است افرادی نسبت به نظام مسئله داشته باشند اما این افراد قاعدتاً نسبت به امنیت، پیشرفت و عزت کشور مسئله‌ای ندارند و بر همین اساس اگر خواهان استمرار امنیت ملی، افزایش عزت ملی و تضمین پیشرفت و حرکت روبه‌رشد کشور هستند، باید در انتخابات شرکت کنند. ادامه مطلب...

توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پاسخ به نامه‌ی آقای روحانی رئیس‌جمهور درخصوص سرانجام مذاکرات هسته‌ای، با ابراز خرسندی از نتیجه دادن مقاومت ملت ایران در برابر تحریم‌های ظالمانه

 و عقب‌نشینی طرف‌های مقابل در اثر تلاش دانشمندان هسته‌ای و کوشش‌های همه‌ی دست‌اندرکاران مذاکرات، بر پنج نکته‌ی مهم خطاب به رئیس‌جمهور تأکید کردند.
بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم
جناب آقای دکتر روحانی
ریاست محترم جمهوری
ادامه مطلب...
توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
پایگاه اطلاع‌رسانی KHAMENEI.IR، در آستانه‌ی بیست و هفتم دی‌ماه سالروز شهادت شهید سیدمجتبی نواب صفوی، بیانات معظم‌له را که در گفت‌وگویی درباره‌ی شخصیت این شهید بزرگوار در تاریخ

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/8587/C/khamenei-navab-002.jpg

 بیست
 و دوم دی‌ماه سال 1363 ایراد شده است، بازنشر می‌کند.

* سؤال: چنانچه حضرتعالی مستحضرید اولین مبارزه‌ی مرحوم نواب صفوی پیش از آنکه جنبه‌ی سیاسی، نظامی داشته باشد جنبه‌ی فرهنگی داشت، به این معنی که ایشان اولین مبارزه را با افکار کسروی شروع کرد، حالا از نظر حضرتعالی تأثیر این حرکت در جامعه‌ی آن روز مخصوصاً در میان روشنفکران و علماء چگونه بود؟

* پاسخ: البته کاری که ایشان در مقابل کسروی انجام دادند یک کار فرهنگی فقط نبود، اتفاقاً کار سیاسی، نظامی، فرهنگی بود. نظامی بود برای اینکه خب کسروی را مضروب کرد و بعد هم یکی از یاران ایشان کسروی را کشت یعنی دو مرتبه از طرف نواب، کسروی مورد حرکت باصطلاح نظامی قرار گرفت. یکبار به وسیله‌ی خود ایشان که با کارد حمله کرد، یکبار هم به وسیله‌ی مرحوم امامی، سید حسین امامی، که با اسلحه زد و کسروی را عملاً نابود کرد. کار سیاسی هم بود، همانطور که قبلاً هم گفتم، اصلاً ماهیت حرکت ضد دینی که کسروی هم یک تئوریسینها و طراحانش بود یک ماهیت سیاسی بود، هیچکس نمیتواند بگوید کسروی یک عنصر غیر سیاسی بوده، مگر کسی میتواند چنین چیزی را بگوید؟ خود کسروی یک عنصری بود که اصلاً حرکتش از آغاز، در مشروطیت و بعد از مشروطیت، تا آن روزی که کشته شد یک حرکت سیاسی بود و یکی از چهره‌های سیاسی ایران بود. پس مبارزه‌ی با کسروی فقط مبارزه‌ی با افکار ضد مذهبی او نیست، زیرا که همان افکار ضد مذهبی هم یک حرکت سیاسی بود و یک ریشه و منشأ سیاسی داشت. بنابراین کار مرحوم نواب به اعتقاد من کار مذهبی فقط نبود، کار مذهبی، سیاسی بود و به همین شکل هم منعکس شد.
ادامه مطلب...
توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
در شانزدهمین شماره‌ی خط حزب‌الله منتشر شد؛

حرف نو رهبر انقلاب درباره پروژه شماره چهار دشمنhttp://farsi.khamenei.ir/ndata/news/weekly/files/42//page_1.jpg

 

شانزدهمین شماره‌ی هفته‌نامه‌ی خط حزب‌الله با گزارشی درباره‌ی چهارمین پروژه‌ی بزرگ دشمن علیه انتخابات در ایران و همچنین پاسخ به یک سؤال انتخاباتی درباره‌ی میزان اعتماد به فهرست‌های انتخاباتی منتشر شد.
در صفحه‌ی ویژه‌ی انتخابات، علاوه بر پاسخ به سؤال انتخاباتی اعتماد به فهرست‌ها، به کلیدواژگان بیانات رهبر انقلاب در دیدار 19دی با مردم قم و همچنین جدول مرور سریع این بیانات پرداخته شده است.
سخن هفته‌ی این شماره با عنوان «قرارگاه جنگ فرهنگی» به موضوع نماز جمعه به‌عنوان یک قرارگاه مرکزی در جنگ نرم پرداخته و این موضوع مهم را از بیانات رهبر انقلاب تبیین کرده است.
در این شماره همچنین عکسی از دیدار حنانه، حافظ قرآنی خردسال با رهبر انقلاب منتشر شده است.
نسخه‌ی PDF نشریه در سه نسخه‌ی تابلو اعلانات، A4 جهت مطالعه و A3 جهت چاپ برای چاپ و تکثیر بر روی پایگاهKHAMENEI.IR قرار گرفته است و عموم امت حزب‌الله می‌توانند آن را چاپ و در محافل انقلابی، نمازهای جمعه، هیئت‌های مذهبی و پایگاه‌های بسیج توزیع کنند. برای دسترسی به آرشیو نشریه هم می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

بسم‌الله‌الرّحمن‌الرّحیم‌(1)

 اوّلاً مژده‌ى بزرگى داده شد که حوزه‌ى علمیّه وارد مقوله‌ى مربوط به هنر از منظر شناخت فقهى شده است. روشن است که از حوزه‌ى علمیّه انتظار نیست که سینماگر یا شاعر یا نقّاش یا مجسّمه‌ساز یا معمار تربیت بکند -همان‌طور که آقاى ژرفا در ضمن بیاناتشان اشاره کردند- امّا انتظار هست که مبانى اسلامى را در باب موضوع هنر که عرض خواهیم کرد چقدر اهمّیّت دارد بیان بکند؛ اوّل کشف کند و تحقیق کند و عمق‌یابى کند، بعد هم آن را تبیین کند براى مردم و براى جامعه. شما این کار را شروع کرده‌اید؛ این کار خیلى مبارکى است و من واقعاً، عمیقاً و صمیمانه از همه‌ى شماها که به این فکر افتاده‌اید و این کار را کرده‌اید و بحمدالله فضلاى خوب و برجسته‌اى هم وارد این کار شده‌اند، تشکّر میکنم.

ادامه مطلب...

توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
   1   2      >