آیه قرآن
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
منوی اصلی
مطالب پیشین
آرشیو مطالب
وصیت شهدا
وصیت شهدا
آمار و اطلاعات

بازدید امروز :43
بازدید دیروز :0
کل بازدید :95493
تعداد کل یاد داشت ها : 335
آخرین بازدید : 103/2/12    ساعت : 7:58 ص

در مسأله‌ی جوانان یک «جنگ نرم زیرپوستی» بین جمهوری اسلامی و استکبار برقرار است. براساس نظر حضرت آیت‌الله خامنه‌ای جوانان و نوجوانان افسران این عرصه هستند که «دو نوع هویّت برای این افسر وجود دارد.» یکی هویت مطلوب جمهوری اسلامی و دیگری هویت مطلوبِ دشمن است.


توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی نوشته‌ای را در تجلیل از شهید محمد ناظری(1) بر روی عکس آن سردار شجاع و مؤمن مرقوم کردند.


متن دست‌نوشته‌ی رهبر انقلاب اسلامی به این شرح است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

رحمت و رضوان بر شهید عزیز، سردار شجاع و مؤمن که عمر خود را در جهاد فداکارانه گذرانید و جوانان و مجاهدان بسیاری تربیت کرد. خداوند او را با شهدای صدر اسلام محشور فرماید.

سیّد علی خامنه‌ای

http://farsi.khamenei.ir/ndata/news/33112/nazari.jpg

1) سردار رشید اسلام دریادار پاسدار محمد ناظری فرمانده یگان تکاوری نیروی دریایی سپاه در منطقه‌ی نازعات و جانباز فداکار دفاع مقدس، هفته‌ی گذشته به شهادت رسید.


توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      

رهبر انقلاب اسلامی در یکی از دیدارها با مسئولان وزارت علوم در پاسخ به پیشنهاد اعطای دکتری افتخاری به ایشان گفتند: «مسئله‌ی دکتری افتخاری؛ خوب، البته این یک افتخار است که این دانشگاه این اظهار محبت را به ما بکند؛ لیکن من اهل دکتری نیستم؛ همان طلبگی ما کافی است. اگر بتوانیم به میثاق طلبگی متعهد و پایبند بمانیم -که قولاً و فعلاً این میثاق را از دوران نوجوانی و جوانی با خدای متعال بستیم- اگر خداوند کمک کند و ما بتوانیم این میثاق را حفظ کنیم و در همین عالم طلبگی پیش برویم، من این را ترجیح میدهم. شما لطف کردید و این برای ما هم مایه‌ی مباهات است، لیکن من پیشنهاد شما را قبول نمیکنم.»


توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
اطلاعات جدید از چگونگی ساخت داعش توسط آمریکا

اطلاعات جدید از چگونگی ساخت داعش توسط آمریکا

http://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gifhttp://farsi.khamenei.ir/themes/fa_def/images/ver2/breadcrump.gif سیدحسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان به‌مناسبت روز جانباز در مجتمع امام مجتبی علیه‌السلام ضمن تبریک مناسبت‌های شعبانیه و روز نیمه شعبان، ‌گروهک تروریستی داعش را ابزاری آمریکایی - صهیونیستی برای تخریب منطقه دانست که از سوی برخی رژیم‌های منطقه‌ای حمایت مالی می‌شود. وی همچنین در ادامه به نقش آمریکا در تشکیل داعش و توطئه‌های جدید آن در منطقه پرداخت. 
 
در این روزها طبعاً با توجه به شرایط مراسمی که ما برگزار کردیم، مجروحانی در نیروهای مقاومت و برادران مبارز وجود دارد که با پروژه‌های صهیونیستی در طول ده‌ها سال گذشته مبارزه کرده‌اند. امروز نیز مبارزانی وجود دارند که کاملاً مانند گذشته در برابر پروژه‌های صهیونیستی ایستادگی کرده و شهدا و جانبازانی را تقدیم می‌کنند. آنها صبر و تحمل زیادی در این رابطه از خود نشان می‌دهند.
توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی  در دیدار فرماندهان و مسئولان نیروی انتظامی، «امنیت» را موضوعی «درجه یک» خواندند و با تأکید بر نظارت کامل و جدی مسئولان نیروی انتظامی بر «سلامت فکر و عمل و اخلاق کارکنان» و «تأمین امنیت اجتماعی و اخلاقی»، افزودند: برنامه‌ها را بر «عقل و منطق»، «عزم و اقتدار» و «قانون‌گرایی و عطوفت» استوار کنید تا تصویری کاملاً مطلوب از ناجا در ذهن مردم قدرشناس ترسیم شود.
رهبر انقلاب با اشاره به چند رویداد مهم ماه‌های اخیر از زحمات و تلاش‌های فرماندهان و کارکنان نیروی انتظامی و وزیر محترم کشور در برقراری امنیت در مراسم دهه‌ی فجر و راه‌پیمایی 22 بهمن، برگزاری همراه با آرامش و امنیت دو مرحله‌ی انتخابات مجلس شورای اسلامی و همچنین انتخابات مجلس خبرگان، و حضور مسئولانه در راه‌های مواصلاتی کشور در ایام سفرهای نوروزی، تشکر و قدردانی کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای درخصوص سفرهای نوروزی این نکته را نیز متذکر شدند که اگرچه آمار تلفات تصادف‌های جاده‌ای کاهش یافته است اما آمار تلفات همچنان بالا است و نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول باید تلاش کنند این آمار به‌‌طور مستمر کاهش یابد.
رهبر انقلاب، موضوع امنیت را بسیار مهم و در درجه‌ی اول اولویت خواندند و با تأکید بر اینکه بدون امنیت، زندگی روزمره‌ی مردم و فعالیت‌های علمی، دانشگاهی، اقتصادی و اداره‌ی کشور امکان‌پذیر نیست، گفتند: اقدام و عمل در حوزه‌ی اقتصاد مقاومتی و شکل‌گیری شجره‌ی طیبه‌ی اقتصاد درون‌زا نیز نیازمند امنیت است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای بررسی ریشه‌های ناامنی توسط نیروی انتظامی و دستگاه‌های مسئول را حائز اهمیت دانستند و با تأکید بر لزوم کمک همه‌ی دستگاه‌ها به نیروی انتظامی، خاطرنشان کردند: سلامت، دقت و احساس انگیزه‌ی بالا در فرماندهان رده بالای نیروی انتظامی و رفتارِ انصافاً پدرانه‌ی وزیر محترم کشور با نیروی انتظامی، فرصت‌های مغتنمی است که باید بیش از پیش از آنها برای رسیدن به اهداف مورد نظر استفاده کرد.
توسط : بسیجی |   نظر بدهید
      
   1   2      >